Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

تجربیاتم از اولین محل کار رسمیم

  • ۲۳:۵۷

خوشگلا می‌دونید از محل کار قبلیم که ۸ ماه اونجا بودم چی یاد گرفتم؟

جوگیر نباشم!

نیازی نیست کارای حمالی که قرار نیست نه نفعی داشته باشه براتون و نه ویزی ازش یاد بگیرید رو انجام بدید. دقت کنید نگفتم لزوما چیزی یاد نگیرید گفتم نفع. یعنی اینکه با اون کار تو ذهن یا چشم کسی بمونید که بعدا ازش استفاده کنید.

لازم نیست حرص بیش از حد بخورید مگر اینکه شرکت باباتون باشه! سیستمی اونجا معیوبه؟ جوریه که کارا کند پیش میره چون کوچک ترین پرداخت یا خریدی باید تز صد تا فیلتر رد بشه؟ خب دیگه دست شما نیست که حرصشو نخورید.

سعی کنید کامل انجام بدید ولی اضافه کاری زیاد رو برای مدیرتون تبدیل به عادت نکنید. جایی نمونید که ازتون چیز‌ بیش از حد می‌خوان و با مدیری که حرفش حرف نیست و چیزی که قبلا خودش گفته رو فراموش می‌کنه.

من ماه اول کاریم هفتاد و خرده ای ساعت اضافه کاری داشتم. پولش بهم پرداخت می‌شد ولی می‌ارزید؟ می‌ارزید پنجشنبه ها تاااا عصر ساعت ۶و۷ بمونم؟ یا اینکه حرص بخورم چون هر چیزی تایید یکی رو میخواست و طرف در دسترس نبود؟ گول خوشگل و بزرگ بودن محل کارتونو نخورید خوشگلا

ناناز و تیتیش مامانی نباشید ولی تن به کار مردن تو جایی که توش خوشحال نیستید رو ندید.

  • ۱۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan