Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

سال ۱۴۰۲ خود را چگونه گذراندید؟

  • ۲۳:۴۳

شاید بخش زیادش مربوط به زندگی کاریم بود. کارآموزی، بعد یه کار دیگه که حدود ۸ ماه تو یه هلدینگ بودم و بعد دوباره تعویض محل کار اینبار تو یه فیلد دیگه از رشته‌ام.

یه تتو زدم، به یکی‌ از چیزایی که ازش خجالت میکشیدم تقققریبا غلبه کردم و اینکه اینلار بیشتر از سال های گذشته برای آینده ام نگران بودم. همچنین حرف زدن با دوستام رو کمتر کردم چون احساس افسردگی بیشتر 🫠

هم ولخرجی رو تجربه کردم هم اون احساس نیاز به پس انداز

هم آدمای خوش قلب دیدم هم اون روی مزخرف آدما رو

سال ۱۴۰۲ من جور‌خاصی نگذشت چون من یه آدم معمولی حوصله سربرم

آیا تو سال جدید همچنان با آدم مورد علاقه ام دیدار خواهم داشت؟آیا در سال جدید موهامو بلند می‌کنم ؟ آیا چشمامو عمل می‌کنم ؟ آیا وزنمو کم می‌کنم ؟ نمی‌دونم ولی احتمالا اینا جزو اهدافم باشن 🤡

  • ۳۴
یاسمن گلی :)

سال نو پیشاپیش مبارک :)

عید شما هم مبارک 🤍
نوشا ...

تو خیلیم خوب و جذابی و خوشحالم که باهات آشنا شدم عزیز دلم (اولش اسمتو نوشتم بعد یهو گفتم اااه تو وبلاگم اسمشو میگفت؟)

 

سال نوت مبارک امیدوارم امسال برات سال خیلی خوبی باشه پر از شادی و نشاط و موفقیت و سلامتی و عشق

قربونت برم عزیزم دل به دل راه دارهههه عید تو هم مبارک ایشالا سال جدید به خوشی و خوشگذرونی های فرااااوان 🥰🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan