Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

همه میگن فلان کارو کنید ولی نمیگن چطور!!

  • ۱۸:۵۹

من در تو موضوع سلف لاو و این داستانا صفر و یکی هستم. یا اعتماد به نفس ندارم و برای همه همه کاری میکنم و اصن بیان سوارم شن یا اینکه خودخواهانه فکر میکنم و میگم به من جه؟ نمیتونم حد وسطشو پیدا کنم. 

اصلا اینکه میگن به هر کی به اندازه ارزشش بها بده یعنی چی؟ چطور باید اینکارو کرد؟ از کجا بفهمیم لطفمون وظیفه شده یا نه داریم خوب عمل میکنیم؟ 

  • ۴۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan