Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

گوگل شیت به درد بخور اگه دنبال یه سری دوره های رایگان یودمی هستید

  • ۱۱:۱۸

انجمنمون یه سلسله دوره پایتون در مدلسازی مالی میخواد برگزار کنه که دوره مقدماتیش برگزار شده و پله اولش هم در حال برگزاریه. بعد من دوره مقدماتیشو میتونستم رایگان شرکت کنم و الان تازه شروع کردم فیلماشو ببینم. بعدم با بقیه منابع برم دنبالش. حالا چرا؟ چون نمیدونم!!! از دوران تینیجریم دوست داشتم طراحی وب رو یاد بگیرم بعد دیدم پایتون خیلی معروفه و باهاش میشه سایت هم طراحی کرد پس به جای اینکه دنبال html و css برم مستقیم میرم سراغ پایتون :)

 

من معمولا چیزای به درد بخور که میبینم تو تل برای خودم سیو میکنم و تو کانال پتریکور قبلا یه پست دیده بودم که یه سریا دوره های یودمی رو میخرن میذارن تو یه گوگل شیت. آدرس چنلشون توی تلگرام ezudemy هست.

لینک ها:

لینک گوگل درایشون

لینک گوگل شیت لیست دوره های موجود

لینک گوگل شیت دوره های درخواستی مردم که اگه رای زیاد بیارن فکر کنم تهیه کنن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan