Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

والا خجالت میکشم برا همچین پست بی محتوایی عنوان بذارم :|

  • ۲۰:۳۷

بیان چرا اینطوری شده وبلاگای اخیرا به روز شده رو که میبینم:

جن عاشق و راهکار نمد چی آن

طلسم باز شدن فلان

سرویس جاروبرقی

اگه صغرا خانوم فلان چیزو کرد چه بگوییم؟

 

خندم میگیره. بگذریم..امروز مفید ترین کاری که کردم درست کردن حلوا بود XD چون دیشب یکی از 

بچه ها تو گروهمون عکس شکلات و کیکای شکلاتی که برا دوست پسرش درست کرده بودو فرستاد من 

به شدت گشنم شدددد همون دیشب میخواستم حلوا درست کنم خسته بودم بعد دیگه امروز درست

کردم ولی علاوه بر روغن یه قاشق کره ریختم که باعث شد قاشق قاشق روغن بریزم دور تهشم روش

دستمال کاغذی بذارم روغنارو بگیره XD به جز این موضوع بقیه چیزاش اوکی بود. (ربط کیک شکلاتی به

حلوا چی بود؟ منم نمیدونم) خواهرمم خوابید بچه پررو!! پاشووو 

.

سریال may I help you هم شروع کردم یا سرنوشتش دراپه یا میبینم ایشالا دراپ نیس XD

  • ۵۱
یِگآنِه 猫

وای XDD  فقط ربط کیک شکلاتی به حلوا XD

 

چجوری واسه دوست پسراشون کیک شکلاتی درست میکنن؟ من دوست پسرم داشته باشم سر کیک شکلاتی باهاش دعوا میکنمXd

🤣🤣🤣🤣🤣 از هر چیزی به حلوا میرسم
هموون. تازه دوتا کیک بود 💀پن بودم مفتم جات خوردم عزیزم 🤣🤣🤣🤣
یِگآنِه 猫

عشق حلوایی XD ننه کیوتتتXd

بخداااااXXD چه معنی داره اصلاXD دوست پسرم کیک شکلاتی کوفت میکنه واسه من میزاره که من واسه اون بزارم؟XD

نه تو کیوتی ^_^
😂😂😂😂😂😂😂😂
والا -_- اونا زیادی رمانتیکن وگرنه اصلش اینه ک هبخوری نمونه برا کسی
ماهیتش اینه میطلبه XD
Berelian ‌‌‌

آخرش به حلوا رسیدی😂😂

نووش جااان

آره جاتون خالیبی^_^ بوس 😂😂😂
** دلژین **

نوش جووونت 

ی بار باید بیارمت وای سی از رو دستت درست کنم :))) 

جای شما خالی^^
🤣🤣🤣🤭🤭
نیلو :)

+ بیان جدیدا خیلی یه جوری شده من سر باکس بیان خیلی اذیت میشم ://

 

آخ دلم حلوا خواست باز 😅👌

 

من که این روزا هرچی میبنم سرنوشت دراپه

ارههه باکس بیان چرا اینطوری میکنه میخوان آهنگ بذارم نمیتونم
ایشالا برسی بهش 🥲
😂😂😂😂😂😂😂
شنیدم عشق و عاشقی کمتر شده تو سریالا اره؟
نیلو :)

من حقیقتا سلیقه عجیبی تو فیلم و سریال ها دارم کلا سمت سریال های عاشقانه نمیرم اگر برم خیلی کم مثلا شاید سه ماه یک بار اما خب نسبت به گذشته سبک عاشقانه متفاوت شده ...

الان که سریال زده ام و هیچی ندیدم :((

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan