Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

تتویی که هیچوقت به سرانجام نرسید

  • ۱۸:۵۲

من بالای سه بار تصمیم گرفتم تتو بزنم ولی دست نگه داشتم چون مطمئن نبودم از طرحی که میخواستم. یکمم راستش ترسیدم چون میخواستم بدون اینکه مامان بابام بدونن برم و چون ترسو و اسکلم نشد. البته دلیل اصلیش همون طرح دلخواه رو پیدا نکردن بود. یه بار یه طرحیو فرستادم که خیلی دوسش داشتم خانومه گفت عزیزم من اینو بزنم که فکر میکنن خرابکاری کردم!!! وتف؟ یه گربه خیلی خر بود چطور تونستی اینطور بگیی؟؟ بعدم رف پینترست برام طرحای دیگه از گربه پیدا کنه و بفرسته منم دیگه پیامشو سین نزدم :)

به سرمم زده بود برم تتو آرتیست شم چون خیلی شغل باحالیه شاید یه روزی رفتم یادش گرفتم بعدم خودمو دفتر نقاشی میکنم *استیکر من که وایسادم با خوشحالی و پشتم فضا منفجر شده*

 

  • ۳۹
** دلژین **

بهش میگفتی عزیزم خودت بلد نیستی بزنی چرا میندازی گردن طرح :)) 

-منم هنوز دنبال یه طرح خاصم 

 والا -_-
اگه پیداش کردی سریع اقدام کن یا انقدر دست دست میکنی که توش ایراد پیدا کنی :`
یِگآنِه 猫

منی که داییم تتو آرتیسته ولی حق ندارم تتو بزنم چی؟

این ظلم نیست؟

+یه اسپری تتو موقت خریدم ولی هنوز طرح نرفتم چاپ کنم "-"#گشادی

خیلی ظلمه :(
بایددیه روز بیرو نباشی یهو به ذهنت بزنه وگرنه تو خونه باشی معلومه پا نمیشی بزی 😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan