Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

به نظر شما حق با اونه یا من؟

  • ۰۰:۲۵

چقدر بعضی از آدما متوقع و خودخواه و رو اعصابن

خب من چند روزی وضعیت روحیم به سمتی رفت که یکم کنار کشیدم و با دوستام صحبت نمیکنم زیاد و وقتی امشب درباره چیزی که تو گروه پیام داده بود از یکی از دوستان پرسیدم گفت تو مگه تو این چند روز پرسیدی چیکار کردی زنده ای چه غلطی کردی؟ اینم نپرس.

مگه من کار بدی کردم برا ریکاوری روحیم تو سایلنت بودم؟ من حتی حدالامکان از اخبار هم دوری میکنم چرا بعضیا خودشونو محور همه چیز میبینن؟؟؟ بعدم دلخوریتو باید حتما تو گروه افرادی که به نسبت تعداد سال های دوستی ما غریبه ان بیاری حتما؟؟ والا من ناراحت بشم بهم بر بخوره هم تو گروه جلوی بقیه ری اکشن نشون نمیدم حتی ممکنه به خود طرفم نگم بعد تو انقدر بیشعور باشی دوستتو ضایع کنی اینطوری؟

انگار من تو پارتی و خوشی بودم از خانوم احوالاتشو نپرسیدم. منم حودم داشتم تو سیاهیای خودم دست و پا میزدم. 

اخه یکم فهممم؟؟؟؟ خوبه بهش گفته بودم حالم خوب نیست حوصله ندارم حتی بیرونمونم کنسل کردم به این دلیل

 

  • ۶۸
** دلژین **

به نظرم حق با جفتتونه 

تا وقتی از حال و احوالاتت ، احساساتت صحبت نکنی دیگران چ بدون چ خبره خب ؟ 

همین حرفهایی که همینجا زدی براش محترمانه بفرست

اولش بگو این روزها همه امون حالمون بده 

واکنش هر شخص هم متفاوته 

یکی داد میزنه 

یکی گریه میکنه

یکی سکوت

 

بگو بالام جان ادم با ادم فرق میکنه ، من روحیه ام این مدلیه، حساسم, میرم تو فاز سکوت  ، درکم کن ، ! 

و در نهایت اگر درکت نکرد 

بگو‌ عزیز دلم به درک :)))

 

درست میگید. شاید باید موقعی که اعصابم ارومتره همین کارو کنم. گزینه به درک هم پیشفرص هست البته 😂😂
نیلو :)

میفهمم چی میگی ...

آدما گاهی برای ریکاوری خودشون نیاز دارن تو سکوت خودشون باشن و دلیل این جور دلخوری ها تفاوت بیم آدم هاست ...

یکی با سکوت خودشون درمان میکنه یکی با صحبت کردن . 

با صحبت دلژین جانم موافقم منم !

بنظرم اگر دوست صمیمی باهاش صحبت کن 

 

+ من چقدر دوست دارم آدما حال و اوحوالم بپرسن اما دریغ از یک نفر 

دوست نزدیکمه ولی خودش میدونه وضعمو یکم
حوصلشو ندارم حقیقتا اونم معمولا کارایی که به نظرش بد نیستن رو ایگنور میکنه به جاییش نیست منم باید همینکارو کنم

+😪💔
آقای همکار

خُب من از این مسائل دخترونه شما سر در نمیارم و نمیفهمم چی میگید :))

 

ولی خب ناراحتی نداره !

 

+ اون بخور و نخورهایی که فاطمه بهت میگه رو باید رعایت کنی. به نظر میاد مواد معدنی بدنت بخصوص لیتیوم تو بدنت کم شده. ماهیچه های دست و پات هم گاهی میگیره؟

😂😂😂😂 با یه جمله مشکلاتو حل کردی
نه نمیگیره. حالا چه ربطی داش XD
آقای همکار

خیلی ربط داره بعدا دیدمت بهت میگم

💀💀
متانویا ...

این روزا حال همه بده ولی خب تو حالشون رو نپرسیدی دوری کردی اونا اومدن سمتت پس بزنی؟ اگه اومدن و پس زدی تو مقصری اگه نیومدن، منتی نداره همونطوری که به تخمات دایورت کردی همه رو اونم تو رو به تخماش دایورت کرده بود پس حق نداره حتی واسه ۱ ثانیه شاکی باشه میتونی جرش بدی :))

من که اصلا از اون انتظار نداشتم که بیاد یا نه خودم بودم رفتم عقب :`
حله 😂😂💚💚
متانویا ...

میدونم انتظار نداشتی قشنگم ولی کسی که پیگیر حالت نبوده حق نداره طلبکار باشه اگه تو نبودی اونم نبوده این به اون در

*بغل زیاد*
متانویا ...

🫂🫂🫂❤️❤️❤️

🥰🥰🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan