Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

موضوع خاصی نداره + یه آهنگ

  • ۱۶:۴۴

خواهرم الان زنگ زد گفت یه فرهنگسرا نزدیک باشگاهی که میره هست و یه عالمه کتابای باحال داره کتابخونش.  بعد گفت بیا کارتت رو تمدید کن استفاده کن. پرت شدم به کلاس هفتم و هشتمم وقتی که گوشی نداشتم همش ول بودم تو کتابخونه فرهنگسرای نزدیک خونمون یا کتابخونه مدرسه یادش بخیررر

اگه کتاب یادداشت های علم رو پیدا کنم از اونجا میگیرمش البته اگه کتابخونه دانشگاه خودمون نداشتش.

 

باید دستی به سر و روی وبم بکشم. به وضوح دیگه اون روحیاتی که موقع ساختن وب داشتم رو ندارم و اینکه درباره من رو باید آپدیت کنم ولی حالا میذارم بعدا. حالا که با لپ تاپ میام اون آپدیت جدید افزونه بیان رو هم اوکیش کردم اینجا وای خیلی قشنگهه مرسی از سنپای :) 

 

بیاید این آهنگ بسی زیبا از خواننده خوش صدایی به نام Fujii Kaze گوش بدید به اسم Shinunoga E-Wa که من یه ادیت از یونگی باهاش دیدم و عاشقش شدم. فکر کنم اصلا آهنگ معروفی بوده تو تیک تاک طوری که شنیدم ولی من تازگیا شنیدمش. لیریکش خوبه چیز خاصی نیست به نظرم بیشتر از خود آهنگش و صدای خواننده اش لذت بردم. اصلا کلا آهنگای ژاپنی برای من یه چیز دیگه ان نمیدونم چرا. 

 

 
bayan tools Fujii KazeShinunoga E-Wa

دانلود موزیک

  • ۲۴
یِگآنِه 猫

وای این اهنگههههه :"))))

راستی جواب سوالامو دیدم و حتما توی پستم میزارمشون :"مرسی ازت

جوابای خودمم تو پستم گفتم تقریبا :"

ولی خب منو عموم اوتاکو کرد و توسط اون اوتاکو شدم :" انیمه هم اول تفننی میدیدم ولی الان چیزایی میبینم که بتونن چیزی بهم یاد بدن و باهاشون حس بگیرم.

دیالوگ مورد علاقمم دیالوگ لیوای عه که میگه از رویاهات دست بکش و بمیر XD

میام چک میکنم ولی مرسییییی :) 
جدی؟ چه عموی باحالییی اصلنم حسودیم نشد تازه XDDD 
منم فعلا ترجیحم انیمه های اسلایس آف لایفن که چیز خاصی ندارن و آرامش میدن.
وای
.
عاشق دیالوگ مورد علاقت شدم امید میباره XDDD
یِگآنِه 猫

عکس موزیک باکس درسته؟ واسه من نمیاد:"

شتت فکر کردم فقط برا خودم نمیادد :|| هق  نمد چطور ویرایشش کنمممم
آقای همکار

خوبه که میخوای دستی به سر و گوش وبلاگت بکشی :) حتما درباره من رو آپدیت کردی بگو بیام بخونم :)

نگاه کردم دیدم چیز خاصی نمیخواد اضافه کنم. یه چند خط آخرش اضافه کردم که چیز خاصی نی
یِگآنِه 猫

عاره امشب یا فردا میزارم جواب سوالاتو :"

واسه توام رفته بود تو هرزنامه؟ 

اره بابا بیچارم کرد.۳۵ سالشم هست...با دو تا بچه میشینه انیمه میبینهXD زنشم بهش غر میزنهXD

اره اصلا امید میپاچه تو صورت ادمXD 

 

منم نمیدونم وقتی همچین میشه من باز از اول موزیک باکسو میزارمTT

نه نه هرزنامه نبود.
وای خوبه کههه منم از این عمو ها میقام :(( وای XDDD بیا از این فامیلا بشیم برا بچه های فامیل
چرا کامنت وبت بستس برای این آخرین پستت میخواستم بگم من عاشقققققق ین آهنگ بودممممم از ته دل غگینم میکرد خیلی دوسش دارم :))))

اگه گشادیم گذاشت بعدا ادیتش میکنم :|
آقای همکار

خب برم همون چند خط رو هم بخونم :)

.
یِگآنِه 猫

عه خب اخه واسه همه رفته بود تو هرزنامه :"""

اره منم نصف بچه ها فامیلو اوتاکو کردمXD خانوادگی همه رو بیچاره کردیمXDD 

 

فقط اون پست ثابتم کامنتش بستس:" اهنگش خیلی موده...TT

 

جر باشهXD

برا من درست بود ^^
حیحی 

. راضیم ازتون ایشالا منم بیام بگم اینوXD
آره به تاریخش دقت نکرد هبودم. خیلی خیلیا ینی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan