Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

بخشی از قسمتای حوصله سر نبر زندگیم

  • ۱۴:۵۲

یکی از انجمن هامون قراره یه کنفرانسی برگزار کنه و قراره ماها به یه سری جاها زنگ بزنیم فکس و شماره تاییدیه و شماره دفتر مدیر عاملشونو بگیریم. باید برای این کار به دبیرخونه اون سازمان یا هر جا وصل بشیم و آقاااا :)

بعضی ها خیلی بی اعصابن. همین سه شنبه زنگ زدم یه جا تاییدیه فکر رو اشتباه داده بودن زنگ زده بودم دوباره بگیرم خانومه به بی اعصابی تمام گف: تاییدیههه چییی؟ نامه اتون رسیده ارجاع دادیم مدیرعامللل!!

خب عزیزم آروم باش فکر کردی فقط خودت عصبانی اییی؟ حیف که وقتی زنگ میزنم میگم از طرف دانشگاه بوق (سانسور XD) هستم و هر چی بشه به پای کل دانشگاه نوشته میشه وگرنه قطع میکردم گوشی رو اصلا..والا

پارسال هم برای همایش انجمن خودمون اینکارو میکردیم و من به غلط کردم افتاده بودم بعد چند وقت پیش داشتم میگفتم عه یادش بخیر و دوباره این بلا به سرم نازل شد!! الانم وقت ندارم باید برم زنگ بزنم ولی تایم اداری احتمالا نیم ساعت دیگه تمومه..عالی!

نمیدونم توی وب قبلی درباره همایش پارسال خودمون نوشتم یا نه، خیلی هم به فنایی داشت روز قبل همایش چون اومدم رو سیستمی که باهاش میکروفونا و بلندگوها و ادوبی کانکت اوکی شده بودن به پیشنهاد خوددد اون آقاعه که اونجا بود انی دسک ریختم که از روابط عمومیمون چک کنه بعد صدا خراب شد!! اومدن تعمیرکار بیارن مسئولش در رو بست رفت خونه:| خلاصه قرار شد فرداش صبح زود بیان و من تا خود فرداش استرس و عذاب وجدان داشتم اصلا یه وضعی. ولی خیلی خوش گذشت چون دوران کرونا بود دانشگاه مجازی بود و من دوستامو بعد چند وقت دیدم. یه عالمه آدم خفن هم دیدم XD کاش کمیتونستم عکساشو بذارم یادگاری :(

حالا که دستم گرم شده از مجمع عمومی یه جایی که دانشگاه ما با همکاری دانشگاه تهران میزبانی و برگزاریشو انجام میدادن هم بگم. ما به عنوان کادر اجرایی برای کمک رفتیم ولی خیلی به درد نخوردیم کلا دو سه نفر بس بودن مثل اینکه ولی به جاش نشستیم تو جلسه چیز جالبی بود..بعد از کلی صحبت شروع به رای گیری برای انتخاب اعضای هیات مدیره (فکر کنم) و نرخ حق عضویت کردن. اون آقائه که آقای جالبی بود و اسمشم یادم نیست بهمون گفت اگه زبانتون خوبه  acca بگیرید به جای ارشد. اونجا یکی از استادامونم بود با دوستم خفتش کردیم که نمره هامونو چرا ذاشتی ترو خدا بهمون نمره فعالیت امتیازیم بده XDDDD

مرسی از نصیحتتون من دارم برای ارشد آماده میشم البته XD (مثلااا)

زندگی من خیلی کسل کنندست برای این همین این چیزا اتفاقات یکم تعریف کردنی هستن.

 

پ.ن: میخواستم آهنگ جین رو به عنوان خسن ختام پست بذارما ولی سرعتم خوب نیست آپلود نمیشه..به به!!

  • ۲۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan