Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

شما را باد به کتاب خون کردن بچه های اطرافتون!

  • ۰۲:۴۰

شما را باد به کتاب خون کردن بچه های اطرافتون! 

شاید کلیشه ای یا مثل نصیحتای مامان بزرگی به نظر بیاد اما در اصل واقعا چیز مهمیه. من قبل از داشتن تبلت/گوشی و زمانی که فقط کامپیوتر داشتم کلی از کتابخونه کتاب می‌گرفتم یا اینکه پی دی اف می‌خوندم (از دوران تلخ رمانای ۹۸ایا چیزی نمی‌گم حالا!) و خیلی حال می‌کردم ولی با این حال هنوز کلی کتاب هستن که حسرت می‌خورم چرا دوران نوجوونی نخوندمشون؟ 

یادمه عید به خالم گفتم که از همین بچگی برای بچه هاش کتاب بخره بهش گفتم که خودم چقدر حال کردم چون از بچگی کتاب می‌خوندم و اگه فرصت شه همش بهش یادآوری می‌کنم چون واقعا خوش می‌گذره. هر چی سن کمتره تخیل و.. قوی تر...کتابای فانتزی بیشتر حال می‌دن ...

به هر حال از تکنولوژی هم نمیشه عقب موند ولی ظلمه که به جای کتابای باحال یه تبلت بندازید دست بچه هاتون و ولشون کنید. خودم اینقدر دلم می‌خواد برای بچه های فامیل کتاب بخرم بخونن. حیف که نه درآمدی دارم و اینکه کتابا گرونن:| (کتاب بچگی خودم کوشن؟ مامانم دادشون به این و اون:/ ) 

خودم اینجا قول می‌دهم که وقتی بچه های خالم به سنی رسیدن که بتونن کتاب بخونن هدایتشون کنم. البته یکیشون کلاش چهارمشو تموم کرد فکر کنم اما ... میدونم بهم ربطی نداره ولی من حرص می‌خورم که بچه ای که هوشش خوبه اما خانوادشو میکشه تا درس بخونه رو چرا گذاشتن غیرانتفاعی! ایم بچه فکر  و ذکرش شمشیر و سپاه و مسجد و از اینجور چیزاس فکر می‌کنید می‌شینه کتاب بخونه؟! 

  • ۶۶
mehraban 75
برای شاد و قبراق بودن،کتاب «ایکیگای» بخون. برای کنترل زود عصبی شدن، «نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد» رو بخون. برای پیدا کردن خودت، «تکه هایی از یک کل منسجم» رو بخون. برای درست فکر کردن، «هنر شفاف اندیشیدن» رو بخون. برای کنار اومدن با احساس تنهایی، «فلسفه تنهایی» رو بخون.برای نظم دادن به زندگیت و صبح زود بیدار شدن، «باشگاه پنج صبحی ها» رو بخون.برای رفع ناامیدی و دونستن ارزش زندگی «کتابخانه نیمه شب» و «ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد» رو بخون. برای رفع اضطراب و افسردگی، «حال بد و خوب» رو بخون.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan