Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

یه چیزای کوچولو که شنیدم در رابطه با کارآموزی رشتم

  • ۰۱:۴۴

در رابطه با کارآموزی رفتن

دو تا از استادامون که راجع بهش باهامون حرف زدن خلاصه حرفاشون این بود:

(بهتره که) وایسید ارشد قبول شید بعد برید سرکار. یکیشون گفتن اصلا شما از مهری که ارشد قبول شدین برید ولی جوری نکنید که تو کارشناسی سرتون بیشتر به کار گرم شه تا درس اینجا خوب بخونید.(گفت البته کهتجربه مهمه و من نمیگم که اونو در نظر نگیرید). یکی دیگشونم گفتن که به هرحال اینکه مدرک ارشد داشته باشید بلاخره برای شغلتون خوبه (فکر کنم منظورشون مزایا بوده و ..)

ولی می‌دونید دوستان خود من بعضیاشون کارآموزی رفتن. دوتاشون تو تابستون بعد ترم ۲ شروع کردن. یکیشون اگه اشتباه نکنم همچنان داره می‌ره و بهم گفت که بهش گفتن چیزی که میخونی با جیزی که عمل می‌کنی فرق داره حتما باید تجربه کارشو داشته باشی و...  

الان که دارم اینو می‌نویسم ترم چهار هستم (تهشم) و خب نصف این رشته رو رفتم دیگه و اگه بخوام/بتونم امکان کارآموزی حتما هست. خودم شنیدم ترم ۵ یا ۶ به بعد معمولا می‌رن دنبالش ولی بدونید که اصول ها رو که پاس کنید (از ترم ۲) هم می‌شه. میانه یک و دو هم پاس کرده باشید (یعنی بعد اتمام ترم ۴) شنیدم بعضی جاها میخوان و پیش نیازشون همین میانه هاست. یکی دیگه از دوستام رفت دوره نرم افزار هلو و گفت که مثلا در حد حسابداری فروشگاها رو می‌شه انجام داد تا اینجا که خوندیم. 

 

  • ۶۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan