Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

همینطوری رندوم

  • ۱۷:۲۱

امروز خودم رو جمع کردم و در رو باز کردم و اومدم. * صاف کردن صدا * بدینوسیله اعلام می‌دارم که زین پس یک گربه با نژاد main coon به اینجا ملحق می‌گردد ^^ از این به بعد وقتی در رو باز کردید و یه گربه بزرگ گوگولی دیدین وحشت نکنید😂 

در حالی که امتحانام شروع شدن و باید سفت و سخت بخونم فیلم داره یاد هندوستان می‌کنه و وسوسه شدم برم چرخ بزنم بین آرتیستای ژاپنی! قضیه از جایی شروع شد که ریمیکس آهنگ بست فرند تو یوتوب اومد برام اونی که با جیمی و چانمینا همکاری کردن. بعد یادم اومد تیون یه آهنگ داشت که با یه خواننده ژاپنی خونده بودش و فهمیدم که همین خانم چانمینا بودن ^^ خلاصه رفتم کانال یوتوبش رو دیدم و از ام وی bijin اش خیلی خوشم اومد و چند تا آهنگ رندوم گوش دادم ازش. 

حالا کم کم بین پستام براتون می‌ذارمشون. برای کسی نفرستادمشون چون اول اینکه دوستام یا اصلا ژاپنی اینا گوش نمی‌دن یا کلا گوش نمی‌دن آهنگامو :'( 

امروز صبح خیلی یهویی به سرم زد که لایو اکشن the promised neverland رو ببینم.

از اینجا به بعد اسپویل داره حواستون باشه ❌❌❌

بازیگر اما همون بازیگر دختره هست تو لایو اکشن I want to eat your pancreas. خیلی دوسش دارم وقتی لبخند می‌زنه خوشگل میشه! نزدیکای دو ساعت بود (حدودا) و از لحاظ پوشش داستان تا جایی که بچه ها فرار می‌کنن و خودکاره رو باز می‌کنن و مختصات رو میبینن تا همون جاهاست. خواهر کرون رو یادتونه؟ اینجا سفید پوست بود ولی بد نبود تقریبا شبیه بودن رفتاراشون و اینا. ماما ایزابلا بدددد نبود ولی مثل انیمه آخر سر وقتی بچه ها فرار کردن موهاشو باز نکرد (😂). نورمن خوب بود همونقدر آروم و جنتل من طور بود کم کم بهش عادت می‌کنید اما موهای ری یکم مصنوعی می‌زدن مثل موهای اما. اون دختر عینکیه بود؟ گیلدا اگه درست گفته باشم خیلی خوشگل بود. اون هیولاها خوب بودن و ضایع و مصنوعی نبودن از این لحاظ خوشحال شدم. من کلا لایو اکشن پسند نیستم و به نظرم رفتارایی که تو انیمه ها هستن و ری اکشن ها اگه تو فیلم ها بخوان اجرا بشن مصنوعی می‌شه و انتظاراتم خیلی بالا نبود و به نظرم این فیلم اوکی بود. بعد تازه من مانگاشو تا آخر نخوندم و نمی‌دونم سر ایزابلا چه بلایی میاد ولی اینجا هم مستقیما نشون ندادن که مرد ( مثل مرگ نورمن که اونم مردنشو نشون ندادن فقط وقتی هیولائه نزدیکشون شد رو نشون دادن). 

 

دارم سعی می‌کنم به زور هم که شده خودمو سمت درسم بکشونم وگرنه بدبخت می‌شم! خدااا از این فصل هزینه یابی استاندارد بدم میاد واقعا!!! گذاشتم فیلما ضبط شن که با سرعت 2x ببینمشون •-• حالا که باید درس بخونم هزاران جور فکر میاد تو ذهنم. دو تا از دوستای مجازیم تابستون میان تهران و میخوام ببینمشون ولی باید لاغر کنم چون دلم نمیخواد تصوراتشون از من به هم بریزه! ( یکیشون اولین باره منو میبینه از نزدیک). حالا این وسط ممکنه مبحث بادی شیم و لاویورسلف بیاد وسط که باید بگم که هرچند من ممکنه بقیه رو نصیحت کنم ولی سر خودم کاملاضعیفم و البته کلا‌ این مبحث لاغری در من باید انجام بشه حالا جدا از بحثای دیگه :| 

  • ۷۷
hamid

سلام عزیزم

: یه خواهشی ازت داشتم اگه ممکنه این لینک منو با این عنوان:

خرید ویو اینستاگرام

و لینک:

https://followshe.ir/buy-instagram-view/

توی قسمت پیوندها یا پیوندهای روزانه‌ت قرار بدی

مرسی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan