Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

همینطوری چند تا چیز از مغزم تف کردم

  • ۰۰:۴۵

بعضی وقتا با خودم فکر می‌کنم به حرفایی که به بقیه زدم و یهو بومممم..! متوجه می‌شم که حرفم یه معنی دیگه می‌تونسته داشته باشه و نکنه طرف اون معنی رو برداشت کرده؟! یا حتی خودم یه وقتایی نمی‌فهمم طرف چی می‌گه بعدا فهمیدم!! کاش اینقدر خنگول نباشم تیتزنیکرتابوبن

چند روز پیش تو حال دراز کشیده بودم رو به پنجره آسمون معلوم بود (آبی و بدون هیج ابری) و بالای درختا...خیلی قشنگ بود من تو حالت همون دراز کشیده درحالی که خیلی خوابم میومد چند تا عکس گرفتم و میخواستم به مامانم بگم مامان ببین چه قشنگه آسمون ولی خوابم برد و یادم رفت کلا :| 

همینطوری خواستم این دوتا مطلب رو بنویسم اینجا و در آخر به دو نکته دیگه هم اشاره کنم اول اینکه این دنیا یه اجرای  D-2 (کل آهنگاش مخصوصا people) رو بهم بدهکاره و دوم اینکه پسرای تی اکس تی رو دوست دارم مخصوصا آهنگاشونو. در آخر شمارو با این تنها می‌ذارم : 

 

 

  • ۴۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan