Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

پسر آدم واقعا نباید تا دیر وقت بیدار بمونه

  • ۰۴:۵۷

من می‌خوام تبدیل به یه دوست نزدیک به یکی بشم ولی می‌دونم آسون نیست. من نمی‌تونم مثل یکی دیگه بشم برای کسی و این بعضی وقتا حس حسادت بدیو میاره سراغم! چقدر باید بگذره که آدم عاقل و بالغی بشم؟ ولی آخه من نمی‌خوام آدم بزرگ شم. 

اااا می‌دونید تو کشورای دیگه مردم می‌رن مست می‌کنن ولی ما باید تو هوشیاری تحمل کنیم بعضی چیزا رو هوففف.. به این فکر می‌کنم که مثل کی دراما الان تو کره می‌بودم می‌رفتم سوجو می‌زدم بعد مست می‌شدم پیام می‌دادم به فک می‌گفتم چرا من نمی‌تونم اون دوست نزدیکت باشم؟؟ چرا خیلی حرفا رو به من نمی‌زنی؟ و کلی غر غر بعد فردا صبحش پا می‌شدم می‌زدم تو سر خودم می‌گفتم چیکار کردیییی 😨 

خب ولی تو ایرانم و مشروب و ... تو فاز من نیست اصلا پس اینجا یکم غر می‌زنم 😂 نمیخوام دوستمو از دست بدم می‌دونم که پیدا کردن همچین کسی سخته وقتی دوست خوبی پیدا می‌کنی باید سفت بچسبیش :) 

با خودم می‌گم کاش قبلا بیشتر باهاش حرف می‌ زدم و خودمو نمی‌کشیدم کنار. باکا باکا باکااااا 

  • ۶۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan