Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

سریال the last of us

  • ۲۱:۰۵

من این سریال رو به پیشنهاد دوستم شروع کردم وگرنه در حالت عادی اگه پوسترشو میدیدم و خلاصشو میخوندم شروعش نمیکردم. گویا از یه بازی به همین اسم ساخته شده که خیلی دوران خودش ترکونده. فعلا 5 قسمتش اومده و چیزی که دربارش دوست دارم رابطه پدر دختری جول و اون دختره هست :) مشابه همچین چیزی رو تو سریال استرنجر ثینگز میتونید بین دختر نقش اصلیه و اون مرده (سرزنشم نکنید من کلا دو فصل ازش دیدم و اونم چند سال پیش پس طبیعیه یادم نباشه) ببینید. یا انیمه بانی دراپ بین مرد نقش اصلی و دختره. 

ولی این آلوده ها رو ازشون خوشم نمیاد نمیتونم کامل ببینمشون چندشم میشه و این یعنی واقعا خوب درست شدن.

ببینید آقا، چیزیو که از دست نمیدید!

 

میخوام تو ادامه مطلب یه کوچولو درباره بعضی چیزها صحبت کنم که اسپویل حساب میشن پس لطفا اگه ندیدید و نمیخواید اسپویل شه نخونید:

قسمت سه بیلو فرانک واقعا غمگین بود. صرف نظر از جنسیت میگم، اینک دو نفر اینطوری همدیگه رو بخوان و با اون مرگ ناراحت کنندشون فعلا جزو یکی از قسمتای قشنگ این سریال تو ذهنم ثبت شد. فرانک نقطه مقابل بیل بود و این تضاد چقدر باحال بوددد آقااا گناه داشتننن :(

و قسمت 5 که داستان هنری و سم بود...خیلی سوزاننده بود. به خاطر داداشت یه کار خیلی بزرگ و بد بکنی که به اون راحتی از دستش بدی؟ آخه چرا انقدر زمانه باهاشون بد بود؟؟؟ و اون دختره چقدر احمق بود که به جای مسئله آلوده ها میخواست انتقام داداششو بگیره؟؟ آدما گاهی تو بدترین موقعیتا هم خودخواهن...خب اسکل آلوده ها بیان بیرون که نمیتونی انتقام بگیری :| خوبت شد مردی؟:| آیا میشه کار هنری رو قضاوت کرد؟؟؟ شما بودید چه میکردید؟؟ 

همه چیز اون دنیا ugly ئه، نهایتا وایب پدر دختری ان دوتا یکم حال خوب کنه امیدوارم پایان باز تمومش نکنن. 

  • ۵۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan