Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

قدمی هر چند کوچیک

  • ۰۸:۰۹

دیدم انجمن علمیمون دوره مالیاتی گذاشته سریع فرصتو غنیمت شمردم و ثبت نام کردم. چرا؟ چون پارسال دوستم به اسم کارآموزی رفت یه جا که تو پاچش کردن ۲.۵ میلیون و اومد تعریف کرد و.. منم که جوگیر منم رفتم و تو پاچم رفت بماند که خوب هن درس نمیدادن. نمیدونم شایدم وقتی نوبت من شد بد شد!!! خلاصه من یه آشنایی سطحی پیدا کردم با اظهارنامه و معاملات فصلی ولی نمیتونستم با اعتماد به نفس تو رزومه ام بنویسم آررره آشنایی کامل دارممم😂😂 دوران دانشجویی اینارو میذاشتن چمیدونستم اهمیتشو الان فقط منتظرم یه دوره کاربردی بذارن🥸

پوسترش اگه خواستید:

 

  • ۴۷
Z.f

یادگرفتنش لازمه👍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan