Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

نودل بدید بهممم

  • ۰۰:۰۰

باز من یه سریال کره ای شروع کردم دلم غذاهاشونو خواست :( بعد الان یهویی دلم نودل با سوسیس سرخ شده فلفل و هویج میخواد:( این نودل لیوانیا چرا نیست شدن؟ بوفه دانشکده هنر وقتی ترم یک بودم(قبل کرونا) میاورد. الان چه کنم؟ ظرف غذا ببرم مثلا نودل بخرم سوسیس هم سرخ کنم ببرم از بوفه آبجوش بگیرم تو دانشگاه بخورم مثلا!!! شایدم باید بکپم تا صبح به خودم فحش ندم..هوم؟

  • ۵۷
Berelian ‌‌‌

دقیقا😂منم سریال کره ای میبینم ده برابر عاشق غذا ها و خوراکی ها میشم😂

نیاز دارم برم کره هرچی غذایه کره ایه بردارم بیارم با خودم

اسم سریالی که شروع کردی چیه؟؟

 

منم همینطور 🥲🥲🥲
اسمش may I help you هست
اخه لامصبا با اشتهاهم میخورن انگار دارن خوشمزه ترینزغذای دنیارو میخورن
متانویا ...

بیا خودم برات درست میکنم :))))))

بابای من یه ترکیب نودلی داره واقعا جالبه :دی

با کلم بروکلی و فلفل دلمه‌ای و تخم مرغه

*به سمت خونه شما پرواز کردن ب ای چتر شدن*
اونوقت منم کباب تابه ای ریختم تو نودلم 😂😂😂😑
شاگرد بنّا

کل زندگی

خور و خواب و خشم و شهوت!!!!!

نیلو :)

منم همینم 😅👌

اصلا هر وقت سریال هاشون میبنم دلم سوسیس میخواد با نودل ...

اما نودل لیوانی های ما خوب نیست مزه هاشون دوست ندارم :))

" may l help you " همون سریال هه ری نیست ؟

نظرت در موردش چیه؟ 

اره نودلای ما بد مزن :( ولی یه نودل کره ای رو باید  ۱۰۰ و خرده ای بدم هر دفعه نمی ارزه :`
من برا خواس پرتی میبینمش و به نظرم معمولیه فعلا. ۵ قسمتشو دیدم.
نیلو :)

نه البته همه شون من بعضی از،طمع هارو دوست دارم مخصوصا مارک الیت اما نودل لیوانی ها واقعا دوست ندارم نمی‌دونم چرا !!

مزه هاشون خیلی بده ://

من این دختر هه ری دوست دارم اما همچنان شک دارم بیینم یا نه این یکی دوماه هر چی شروع کردم همون قسمت اول و دوم دراپ کردم :((

 

نودل لیوانی راستی من کم دیدم
الیت تازگیا بدمزه شده یکم مخصوصا سبزیجاتش رنگ که دحشتناککک
من مدوسش دارم به خاطر دختره شروعش کردم اصن. به نظرم شروعش کن به هوای همینطوری دیدن شاید خوشت اومد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan