Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

تف به کلاس انقلاب ۸ صبح

  • ۱۷:۵۶

امروز به خاطر یه دونه کلاس ۸صبح رفتم دانشگاه در حالی که شب قبلش کلا دو ساعت خوابیده بودم و از زندگی متنفر بودم. بعدم برگشتنی تو مترو تربیت مدرس اون پله برقی آخر که میرید رو سکو منتظر قطار؟ رو اون بودم داشتم میومدم پایین بعد دیدم یه صدایی به آقای رو به روییم میگه آقا خوبی؟ اون که توجه نکرد رف بعد صدائه به من گف سلام من هی نگاهکردم دیدم رو به رو که دیواره بعد صدائه دوباره گف اینجا منم پنیک زدم سریع رفتم خندمم گرفته بود. یعنی صدا از کجا بوده؟؟ نکنه پشتم بوده طرف من مثل اسکلا داشتم در و دیوارو نگاه میکردم‌😂😂😂😵

 

بعدم نودل خریدم اومدم دیدم کباب تابه ای داریم غذا منم ریختمش تو نودلم 💀 خوب شد ولی (چون گشنم بود)

 

  • ۸۳
نیلو :)

آخ انقلاب :))

چقدر خوش حالم مجازی پاس کردیم با پاتو و لحاف 😁😅

کاش منم همینکارو میکردم
خبلی شانس آوردی خدایییی
من خوشحالم دلنش خانواده رو مجازی پاس کردم 🤣🤣🤣
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

نودل و کباب تابه ای؟

انصافا برای منی که از هر مدل گوشت بدم میاد و چرخ کرده اش رو به زور میخورم ترکیب سمیه... نیف نودل نبود؟😭

ببین ولی خیلیم بد نشد 🥲🤣🥲🤣🥲 گشنم بوددد
متانویا ...

نودل با گوشت خوب میشه به شرطی که بدونی گوشت رو چطوری طعم دار کنی.

منم عین نیلو خوشحالم که انقلاب رو مجازی پاس کردم 😂 ولی خب ترم سوم شنبه ساعت 7:40 کلاس اندیشه 1 داشتم ظلم بود ظلممم

درست میفرمایید بانو :)
وای😂😂😂😂😂 خیلی خیلی ظلم از مال من طلم تر حتی خداروشکر گذشت
Donya Dev

بهترین واکنش خندیدنه،

هم زود یادت میره هم نگاه بقیه برات اهمیتشو از دست میده:))

واقعا چرا باید انقدر درسای معارف داشته باشیم، ولی هوش هیجانیو ازین دست چیزای کاربردی تو دانشگاه نباشه؟؟

خوشالم پاسش کردم رفت :))))

ولی میگذره... خوش بگذرون میگذره

دیگه فوقش دو سه هفته امتحانا صافیم:)) 

آره من سعی میکنم با خوراکی خودمو گول بزنم 🤣🤣🤣
واقعا حای یه عالمه درس که واقعا دو سه تا جیز به آدم اصافه میونن خالیه هم تو دانشگا هم مدرسه‌
اخه اگه تو اون موقعیت میخندیدم شبیه خلا میشدم XD
متانویا ...

باز خوبیش این بود که استادش دوستم داشت :))))

اون تو نمره نهایتا کمک کنه تسلی نمیده ۷:۴۰ رو 😂😂
متانویا ...

توی ۷:۴۰ هم تسلی میداد چون صبح خود را با خنده شروع میکردیم فقط شنبه بودنش جدا دردناک بود :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan