Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

سریال فردا

  • ۲۰:۴۳

کسی اینجا سریال tomorrow رو میدید؟ من اول به خاطر اون خانوم مو صورتیه که به شدت کراش میزد شروعش کردم. اما از داستان سریال و چیزی که میخواستن بگن به شدت خوشم اومد.

 

داستان درباره یه تیمی هست که مردم رو از خودکشی منصرف میکنن. اگه درست یادم باشه 16 قسمت بود و هر قسمتش یه درس زندگی بود. باعث میشه بعد هر قسمت به رفتاراتون با دیگران و کارایی که میکنید خوب فکر کنید. یه جورایی یه تلنگر کوچیکه. 

حالا یه سری چیزا ممکنه اصلا براتون جذاب نباشه تو سریال مثلا اینکه اون دنیا رو چطور اداری و.. نشون داده بودن یا این فضای ماوراییش که تخیلیه ممکنه باب دلتون نباشه ولی شما اصل رو بچسبید!!

یه قسمتی بود من باهاش کلی اشک ریختم که نمیگم کدوم قسمت بود چون اسپویله. یادمه دوران امتحانات ترم پیش داشتم میدیدمش همش هم به  دوستم میگفتم شروعش کن میگفت من جنبه ندارم میذارم بعد امتحانا.

یه داستان فرعی هم داره سریال که درست بهش نپرداختن و چند قسمت آخر به نظرم ماستمالیش کردن و اصلا نمیدونم چرا وجود داشت وتف؟

این سریال رو از روی وبتون ساختن و دلم میخواست وبتونشو بخونم ولی خب حوصلشو نداشتم چون داستانش تکراریه دیگه..

حالا چرا اینهمه حرف زدم؟ چون یه فن مید باحال ازش داشتم خواستم بذارمشاینجا ولی نمیخواستم خالی از عریضه باشه :)

 

 

دانلود ویدیو

 

به شکایاتی دارم از این سریال و چیزی که دوست داشتم ازش که اسپویل حساب میشه و اگه خوندینش اسپویل شد براتون به من ربطی نداره هشدارشو دادم خوشگلا 

.

اول اینکه چرا آخرش این مو صورتیه و اون جذابه (ماشالا اسماشونم یادم نی) تهش اینطوری شد داستانشون؟ چرا یه طوری نشد به هم برسن؟ :| 

چرا بغل گروهی نداشتن موقعی که پسر خنگوله میخواست خدافسی کنه؟ موصورتی جذاب خیلی  نامردی هق!!

اون یکی پسره که دست تو دماغش میکرد سیسش از بعد اون قسمتی که مامانشو دید عوض شد که کاشش نمیشد بابا جذاب تر بودی اون اول عح

از آخر سریال به شدت خوشم اومد. اونجا که پره گف شما کی هستید گف ما؟ رییساتیم (یا همچین چیزی حالا یادم نمیاد دقیق) اصن ذوقققق جیغغغغ خیلی خوشحالم که پسره بعد مرگش برمیگرده به اون تیمه بعدم تا ابد (احتمالا) با هم کار میکنن. 

  • ۶۵
متانویا ...

من چند وقت پیش 4 قسمت دیدم ولی چون تموم نکردم هنوز پستت رو نخوندم :)) اگه اسپویل نکردی بخونم :دی

بعد ویدیو اسپویلهههه 
نیلو :)

من این سریال دیدم و بشدت دوسش داشتم 

خیلی خیلی موضوع عمیقی داشت و من برای همه داستان هاش تقریبا اشک ریختم ...

مخصوصا تجاوز ، قلدری ، اون پیرمرد ، اون سگه🥲 و....

بنظر منمم یه سری از داستان هاشون نیازمند بود روشون کار کنن مثل داستان اصلی گه آخر سریال تازه فهمیدم ماجرا چیه مثلا کارکتر لی سوهیوک خیلی کم بود و من واقعا دلم سکانس بیشتری میخواست ....

در کل من خیلی دوسش داشتم تیم مدریت بحران یکی از خفن ترین‌ اکیپ کیدراما بودن :))

دقیقا چی بود اون آخه اینهمه کش دادن تو طول سریال میستریش کنن تهش ماستمالی
اون بدبخت هم که برا نمک سریال و جذابیت فن گرلا آورده بودن انگار :|
موافقم:)))
سنپای ⛩ 

جالب میزنه اتفاقا دنبال چندتا فیلم و سریال خوبم قراره کلــــــــــی وقت ازاد دارم که نمیدونم باش چیکار کنم

سنپای ⛩ 

جالب میزنه اتفاقا دنبال چندتا فیلم و سریال خوبم، کلــــــــــی وقت ازاد دارم که نمیدونم باش چیکار کنم

یه سریالیم هی وکیا ووی خارق‌العاده‌ یا همچین چیزی حتمااا ببینش
متانویا ...

خب پس بعد دیدن کامل سریال میام و پستت رو کامل میخونم ولی با بخش اول پستت موافقم درسته فانتزیه یه جاهاییش و شایدم 100 درصد با عقاید اسلامی نخونه ولی تلنگر خوبیه🥲

اون خانومه هم جدی کراشه🗿

از اون لحاظ بخوایم ببینیم خیلی سریالا نمیخونن به عقایداینوریا تازه خدای هر داستانشونم یه طوره با این دید کهاینا سریال و فیلمن فقط باید نگاه کنیم.
اره خیلییی اصن ۱۰/۱۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan