Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

گربه های دانشگاهمون

  • ۱۸:۲۷

گربه های دانشگاهمون خیلی خرن. مثلا داری راه میری میبینی یکیشون لم داده وسسسط راه انگار خونه باباشه ما هم مزاحمایی هستیم که دارن تو خونشون راه میرن 😂😂

میای مثلا از این جاهایی که دوتا پله دارن بیای پایین تو پله دومیش به حالت من اینجام اگه بری روم خدا لعنتت کنه و مشکل توئه نشسته کثافت خر 😂😂 یکی‌دوتا بچه گربه هم به جمع گربه های جلوی دانشکده هنر اضافه شدن که نشده تاحالا نازشون کنم لندق  تخسن ولی یه بار داشتم رد میشدم دیدم یکیشون نشسته مثل خرا و یکی از بچه ها داره نازش میکنه خیلی کیوت بود.

یه گربه هم دور و اطراف سلف داریم که خیلی چاقه چون بچه ها بهش میرسن و طبق گفته های دوستم غذای بقیه گربه ها هم میخوره برا خودش قلمرو درست کرده 😂😂

اما گربه های دانشکده هنر از همه خر ترن چون کافیه بشینی با خوراکی میان پیشت هی دورت میپلکن نزدیکت میشن تا بهشون یه جیزی بدی 🥺 یه بار گشنم بود ساندویچ سرو گرفته بودم نشستم رو لبه دم چمن یه گربه خر هم اوند نشست پاشدم رفتم اونور اومد دنبالم لهش گفتم برات خوب نیستا ولی یکم بهش دادم بعدم رفتم چون خیلییی گشنم بود. دوشنبه هم با دوستم رو صندلی همون اطراف نشسته بودیم یه دختره اونطرف رو یه صندلی نشسته بود چیزی میخورد یه گربه اومد نشست پشتش اینم نفهمید اولش بعد که دیدش ترسید رفت 😂😂 دو سه بار دوتا گربه دیگه دعوا کردن دنبال هم میدوییدن معلوم بود یکیشون خیلی کرم داشت🤣

عکسی که خودم ازشون گرفته باشم ندارم ولی اگه گرفتم میذارمش.

  • ۵۳
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

گربه ها خیلی کره خر و نرمن اگر تونستی نازشون کنی خوش به سعادتت. (*:

از طرف تو هم نازشون میکنم اتفاقا بعضیاشون به شدت خر و منتظر ناز شدنن😍😍
چوی زینب دمدمی

من الان دلم خواست چیکار کنم؟؟؟

با اینکه علاقه ی خاصی به گربه ها ندارم ونداشتم هیچ وقت،اما بعضیاشون خیلی نازنT^T

وای آره بعضیاشون خیلی خرن خیلیییی
بیا عر بزنیم 🥲🥲 چونمنم میخواممممروزتزوزتتز
سنپای ⛩ 

طوری نیس یه پسر از گربه خوشش بیاد؟

یه گربه میاد توی حیاطمون تازگیا میذاره به کف پاشم دس بزنم

اینقده نرمه 

عکس از گربه های دانشگاتون نداشتی بذاری؟

نه بابا چه طوری؟
اوخیییی چقدر خ شبختی تو زندگی قبلیت چیکار کردی ینی 🥲😍
اصلا حسودیم نشده اصلااا🤣🤣🤣
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

وای دمت گرم خاله. (":

سلام منم بهشون برسون 😂😭

خاله 😂😂😍😍😍
حتما XD
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

خاله جسارتا میتونم بپرسم رشته ات چیه؟xD

حسابداری میخونم :)
-- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

حقیقتا رشته سختیه و اراده فولادین میخواد پس خسته نباشی. 3/>

مرسی عزیزم ^^
نه سخت نی بیشتر خشک و مسخرس هعی
آقای همکار

من هیچ وقت حوصله حیوون ها رو نداشتم و ندارم ! بیشتر برای آدما وقت میذارم و بهشون توجه میکنم :) اخیرا آدم ها خر شدن !

 

+ یکی از کامنت هات دستم خورد بدون جواب تایید شد. الان جواب رو بهش اضافه کردم :)

خب حالا با این اوصاف برا آدما هم وقت نمیذارید؟  XD
آقای همکار

بستگی داره آدمش کی باشه میذارم :)

:O
حالا نگاهیم به گربه ها کنید اون بغل
آقای همکار

شرمنده 

گربه ها برای شما دخترا :))

بهتر XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan