Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

پستی بی محتوا

  • ۱۵:۲۴

دلم یه فرنی داغ و خوشمزه میخواد :( چرا من ندیدم بیرون فرنی بفروشن؟؟؟ فرنی میخوامممممم

خب از بحث فرنی که بگذریم خیلی یهویی دلم خواست یه پست بذارم و بگم که من عاشق حلوام. (ایشالا که همیشه هوسی یا برا نذری حلوا درست کنید و بخورید که خدایی نکرده مرگ کسی) کلا سه بار درستش کردم تو زندگیم یکی اولین بار دبستانی بودم کلاس چهارم اینا فکر کنم که توش زیادی زعفرون ریخته بودم و مامانم بعد اون زعفرونارو قایم کرد از دستم 😂😂 دفعه بعدش چند وقت پسش بود که آردا کامل تفت نخورده بودن دفعه آخر هم که بازم همین چند وقت پیش بود که دو بار گوشیم از دستم افتاد و از بعد اون گوشیم زودتر شارژ خالی میکنه ولی حلوام خوشمزه شد جاتون خالی XD

حوصله ندارم درست کنم هی باید هم بزنی هی هم بزنی چه وضعشه هم حلوا هم فرنی *جیغ ممتد*  

  • ۶۰
آقای همکار

هم بزن هم بزن :)

 

نه دیگه کنسله فعلا رو مودش نیستم
** دلژین **

ببین من بارها سعی کردم حلوا درست کنم نتونستم ! 

بعد تو چهارم دبستان حلوا درست کردی ؟؟؟؟؟؟؟

دمتتتتت گذم خدایی

*سعی میکند ذوقش را پنهان کند*
😂😂😂❤❤
ببین کار به خاطر شکم باشه هنه تلاشتو میکنی براش🤣🤣🤣
آقای همکار

بگو فاطمه ن***** بیاد برات هم بزنه :)

نخیرم دستش خسته میشه
** دلژین **

ببین من مرده شکمم 

مرده ی حلواااا 

ولی ننمیتونم درست کنم !!! 

مامانمم نمیتونه :))) 

 

به خاطر تفت دادن ارد؟
هارتم شکست
آقای همکار

اووووووووووو دستش خسته میشه . چقدر طرفداری :)))))

بله تازشم شما چرا بقیه رو میندازید وسط خودتون بیاید 🤣🤣🤣🤣😒
آقای همکار

تو راهم دارم میام ...

شوخی کردم نیا 🤣🤣🤣 بیای بساط هم زدن حلوا داریم 🤣🤣🤣
** دلژین **

نه حلوامون منسجم نمیشه هیچ وقت ، تیکه تیکه میشه :))

🥲🥲🥲

آقای همکار

خب برگشتم. نمیام ...

گود
Berelian ‌‌‌

وای منم دلم آش رشته میخواد😃

از حلوا خوشم نمیاد😂

اتفاقا  من دیروز  بود یا پریروز هوس آش رشته با پیاز فراوان کردم 😭
الان گفتید بازم دلم خواست هعییی
Berelian ‌‌‌

وای درکتون میکنم😂

من دیروز بعدازظهر رفتم پیاده روی یه کافه سرراهمون بود آش رشته توی منوش بود گفتم بخرم گفت فقط شبا هست ناامید شدم دیگه قراره خودمون درست کنیم 

 

عه:((( خیلی نامردن تکلیف اونایی که تو روز میخوان چیی
آره مخصوصادتو پارک تو هوای سرد هعییی
Berelian ‌‌‌

همین دیگهههه از خونمون هم دوره بخوام شب تنهایی برررم

راستی شما دخترین دیگه؟😅

 

بله بله دخترم XD
به نطرم بهشون بگو روزا هم مردن هوس میکنن مخصوصا اینکه هوا سرده به خاطر خودتون میگم 🤣🤣🤣🤣
Berelian ‌‌‌

😅😅😆😆

بعدا اگه باز رفتم شایدد بگم

 

😁😁🤭
ایشالا گوش بدن بهتون
Berelian ‌‌‌

ایشالله😆

Berelian ‌‌‌

یه سوال

من پاسخ کامنتای وبلاگمو میدم اسمم معلوم نمیشه که من کامنتو پاسخ دادم حتی عکس پروفایلم

برای شما چه جور معلوم میشه؟

جدی؟؟؟ والا من نمیدونم کار خاصی نکردم 😶
Berelian ‌‌‌

آره🤔

ایده ای ندارم:`
متانویا ...

تجربه یک عدد تنبل میگه اول کره رو آب کن بعد صبر کن کره‌ات کامل داغ شه بعد آردی رو که از قبل الک کردی آماده است رو بریز توش هم بزن هم گوله گوله نمیشه هم نیاز نیست خیلی زیاد هم بزنی هم کمنتر احتمال سوختنش هست خلاصه راحت‌تره

واقعا ینی زود نمیسوزه؟
یِگآنِه 猫

ولی اینجا ما فرنی میفروشن ولی من زیاد خوشم نمیاد .خودمون درست میکنیم خوشمزه تره

بعضیام فرنی با شیره خرما یا انگور میخورن من خوشم نمیاد باز. TT

حلوام فقط حلوای خرما دوست دارم :"""" تازه توش گردو هم باشه وای...

فرنی با شیره؟ تاحالا نشنیده بودممم 
اره هر چیز یخونگیش خ شمزه تره قطعا چون واسش وقت میذاری
حلوای خرما چیه؟ با شیره خرما ینی؟ 😶
یِگآنِه 猫

اره با شیره . خیلی من دوست ندارم ولی میگن خوشمزس "-"

خرما رو له میکنی و بجای ارد با خرمای له شده درست میکنی . دستور پختشو بلد نیستم خودم از مامانم میپرسم که اگه دوست داری.

وای چه جالب نشنیده بودم 
هر وقت یادت موند و حوصله داشتی بپرس بوس 
چوی زینب دمدمی

سلام.

من ومامانمم هیچ وقت نتونستم حلوای آدمیزادی درست کنیم. اصلا حلوا طلسم داره نمیدونم چجوریه واقعععااا😂

+ ای واااای! فرنی وشیره یه خوردنی اصفهانی بسی دلبره که از بهشت اومده:"))) حتما امتحانش کنید. فرنی بدون شکره وبا شیره ی خرما می‌خورن اصلا یه چیزی میگم یه چیزی می‌شنوی حرف ندارهTT

چوی زیتب از اسمت خیلی خوشم میاد :)
بدون شکر از اول درستش کن مبعد تهش شیره حرما بریزم؟
انقدر تعریف کردی شاید به زودی درستش کنم😂😂❤❤
چوی زینب دمدمی

حلوا خرماییم همون آردو تفت میدین بعد خرماها که هسته شونو از قبل در اوردین میریزن توش وباز یکم تفت میدین بعد درشون میارید بهشون شکل میدید ویام یام^^

اینا برای دوره ی پریود خیلی مفیدهXD 

اها راستی تو کامنت قبلی میخواستم بگم اره حلوا خیلی بد قلقه لامصبببب
کاش زودترپریود شم پس بعد از این ادرست کنم 🤣🤣🤣😭😭
چوی زینب دمدمی

وای مرسی:))) خودمم اسممو دوست دارم خیلی❤

خب آخه با شیره خییییلیییی بهشتی میشههه😅

اصفهانیا از این ابتکارات عجیب غریب زیاد دارن..

 

 

^^❤
ابتکار خوشمزه باید بگی 😋
متانویا ...

نه خیلی راحت تر میشه کمتر لازم داره هم بزنی و نتیجه‌اش هم خوشمزه میشه

بعد تو نت هنه اول گفتن هم بزنید بعد روغن کره 😑
نیلو :)

آخ منم دلم الان خواست خخ😅

حلوا خیلی دوست دارم مخصوصا حلوا های مامانم خوش به حالت چندین باری درست کردی من نتوستم یه بار برای خودم درست کنم تهش،اینکه واسم کنار مامانم نگاه کنم 🤭😂

عزیزممم 😂😂😂
مهم اینه که تونستی  بخوری بخشخوردنش فقط مهمه و بس والا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan