Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

شماره 48، چرت و پرت

  • ۰۰:۴۶

برای پنجشنبه این هفته از یکی دو هفته پیش قرار توچال ذاشتیم با بعضی از دوستای دانشگاه خودم و یه دانشگاه دیگه ولی یهو دیدم حوصله ندارم و دوباره کلی استرس و ناراحتی رو سرم آوار شدن برا همین به دوستم پیام دادم که نمیام. حوصله تعریف کردن ندارم که چی میگذره تو سرم وقتی یکی میشنوه و میبینه طرف مایل نیست بایدقبول کنه دیگه حالا دوشنبه دوباره بهش توضیح میدم. یکم عذاب وجدان گرفتم چون از قبل اوکی داده بودم عح 

خب خودتون برید-__- من ترجیحم این بود که با اکیپ خودمون بریم نه کسایی که ندیدمشون و فقط چندتاشونو میشناسم. نمیدونم شایدم برم و خوش بگذره؟

حتی اون 3 تا دوست عزیز 3 سال دبیرستانمم هم کم باهاشون حرف میزنم هم هر وقت حرف بیرون میاد میپیچونمشون. چرا منو کنسل نمیکنن واقعا خیلی رو مخم lol

 

چقدر پست میذارم. چون نمیخوام کار دیگه ای کنم..ممکنه بازم بذارم لالالالالالالا

  • ۶۲
آقای همکار

حتما باهاشون برو و بعد برای ما از تجربه اون روزت بنویس :)

فکر نکنم برم ولی اگه رفتم باشه
آقای همکار

برو و بینشون بیشتر با دوستای خودت گپ بزن و بین اونها باش. خوش بگذره بهت.

ببینم چی میشه
دوستم امروز اگه بتونهمخمو بزنه میرم 🤣🤣🤣🤣🤣 مرسی
آقای همکار

بذار قشنگ مختو بزنه :))

 

+ حتما برو :) میدونم کلی حال میکنی اگر عرضه داشته باشن برات یک چای آتیشی به راه کنن :)) چون چای دوست داشتی میگم :)) برو برو خوش بگذرون تو میتونی :))

اسکلا دنبال جوجه بودن -_- کی میره کوه جوجه درست میکنههه؟؟
میتونم ولی حوصلشو ندارم :( هعی
آقای همکار

هم میتونی و هم حوصلشو داری :)

 

+ اگر بری و از اونجا به من زنگ بزنی یک جایزه خوب پیشم داری :)) میدونم بچه نیستی ولی میخوام جایزه بدم :))

 

++ الان میخوام تو وبلاگم مسابقه برگزار کنم :) اونم جایزه داره :))

نمیخوام 😑
آقای همکار

خخخخ

💀💀
متانویا ...

گولش رو نخور با اون مسابقه اش :|

من سر سوال دوم میخواستم خروج بزنم :))

نه بابا گول نمیخورم
وای، سممم😂😂😂😂😂😂
متانویا ...

والا بخدا :)) چه مسابقه‌ای بود :دی

میگم تو هم عین خیلی از دهه هشتادیا فن کره و بی تی اس هستی آیا؟ :))

تازه من میخوام چک کنم جواب نظرامو یهو اون عکس میزنه تو چشم  امیدوارم کسی ندیده باشدش🤣🤣🤣🤣🤣
بله بله :)
متانویا ...

کاملا درکت میکنم منم اینجوریم یه میانگرام در نتیجه گاهی وقتی یه برنامه‌ای مطرح میشه میگم بریم و فلان ولی وقتی قراره بریم یهو می‌بینم دلم میخواد که نریم :))))))

از عوارض میانگراییه خیلیا دچارش هستن هر چیم اون بخش کاش نریم بیشتر باشه درونگراییت غالبتره...

من خودم همیشه بین ESTP و ISTP در چرخشم :))

عه دلیلش معلوم شد :))) *دست دادن*
من اعتقاد ندارم به ام بی تی آی ولی جوابش بیشتر برامISFP دراومده بود
متانویا ...

بخدا که این آقای همکار با این مسابقه‌اش :)) حقشه ریپورتش کنیم :دی

اااااااع خب پس خوبس خوبس یه موضوعی هست بتونیم حرف بزنیم :))

بایست کیه؟ :دی من خودم اوتی سونم هر هفتا رو تقریبا یه اندازه دوست دارم ولی آهنگ winter bear تهیونگ بخاطر داستانش آهنگ مورد علاقه‌امه خود تهیونگم بخاطر اینکه از خیلی جهات شبیه منه :دی

بعد اینکه ویورس داری؟ دیروز لایو رو دیدی؟ :دی

🤣🤣🤣🤣
منم او تی سون بودمم اما الان بایسم یونگیه.
وای اقا منم عاشق اون آهنگم:) ببین اصن گوش نمیدادم که تکراری نشه برام در این حد دوسش داشتم یادش بخیررر
من اوایل آرمی شدنم لایسم جیهوپ بود بعد اوتی سوم شدم بعد دیگه دیدم یونگی در قلبمه :` خواهرمم رول مدلش نامجونه xD

نه من پاک کردم. دیگه حوصله این چیزا رو ندارم :'
متانویا ...

گودووو یونگی واقعا شبیه یه عروسک خرسیه آدم دوست داره بغلش کنه بچلونتش :)) + پس گربه دوست داری دخترم :دی

منم اولین نفر یونگی چشممو گرفت البته که به نظر من کیوت بودن رو در نظر بگیری تهیونگ با موی فر از یونگی کیوت تره :)) و الانم عاشق اون حرف یونگیم که میگفت کاش زندگی بعدی سنگ شم :)) خیلی موده 

جیهوپ :)) توی مود دارک جذابتره، من از جیهوپ یا جیمین خالی خوشم نمیاد کاپلشون قشنگه به نظرم هر آدمی تو زندگیش باید یکی رو داشته باشه که عین جیمین برای جیهوپ باشه :))

نامجون زیادی هنریه من اصلا درکش نمیکنم ولی حق زیاد میگه :))

خوبس خوبس بهت افتخار میکنم چون منم ندارم :)) ولی خب دوست دهه هشتادی زیاد دارم و اونا دیروز رگبار بسته بودن گروه رو :)))))))))))))) از اونجا فهمیدم یه خبریه

ببین اصن یونگی عشقههه من عاشق صداشمTT
آره تهیونگ فرفری کیوت ترینههه خودااا
یونگی هم با موی بلند قاتل من شده هق
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 آره
عه گناه داره بچه :)) مود رنگی‌رنگی و کیوتشم خرههه اقا دور نندازه بچه رووو
من کاپل شیپ نمیکنم پیرم برا اینکارا 😂😂 ولی درسته هر کی یه جیپیمن میخواد تو زندگیش *اشاره به خودم*:(((
آرههه سطح نامجون بالاس 🤣🤣🤣به ما نمیخوره
XD اره اون دوران گذشت دیگه الان بدبختی زیاده وقت برا چک کردن لایو و حالا این چی گفت اون چی‌گفت ندارم ولی یه زمانی تو ویورس جر میدادم خودمو که با تهیونگ پابجی بازی کنم ت ودورا ن کرونا بعد فهنیدم فرق واره برا اونا 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
آخی:))) متولد چه سالین دقیقا؟‌حتما وسطا و آخرای هشتادن :)
بیا بگو کدوم آهنگارو دوست داری یکم عر لزنیم🤣🤣
متانویا ...

یونگی چون رپ میکنه اصلا آهنگای سولوشو دوست ندارم :))

من عاشق آهنگ تکیای وکال لاینم :))

مود رنگی رنگیش هم خوبه درسته ولی مود دارکش :)) فقط اینکه اون کلیپ رو یه بار درست کرده و از انفجار نترسیده و عادی رفته جلو لعنتییییییی چطور میتونه :))

منم حوصله ندارم ولی خب از جو این دهه هشتادیایی که دوستیم خوشم میاد و گاهی میرم تو گروهشون و میخونم میبینم چی گفتن، البته زیادییییی عاشق و درگیرن درکشون نمیکنم :))

والا بینشون از متولد ۷۸ هست تا متولد نمیدونم کم سن ترین رهاست یا نه ولی رها باشه میشه متولد ۸۵ یا ۸۶ فکر کنم :دی

من اسماشون رو یادم نمیمونه باید گوش بدم تا بگم آره یا نه :))))))))) اون وینتر بیر هم خیلیییییییییی خاص بود که یادم مونده :دی

اها رپ دوست مداریی
منم رپ دوست ندارم ولی نمیدونم تو کیپاپ بعضیاشون رو دوست دارم. آهنگ people یونگی مخصوصاداصن دلبستگی خاص یدارم یهش:`
خودت متولد چندی راستی؟
عزیزم چه کوچولوئن😂😍
انه از ووکال لاین دوست داری پس the truth untold رو گوش بده حتما اصلا خوراک عر زدن

متانویا ...

پس سلیقه هنری داری :))

من وقتی رو یکی کراش خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سنگین بزنم یا عاشق باشم تیپ شخصتیم به isfp تغییر میکنه :))

نه بابا هنر چیه 😂😂 گفتم که اعتقادی موارم بهش چون هیچکدوم از تایپاش بهم نمیخوره
آخی :)))♡♡
متانویا ...

حتما گوش میدم :))

خودم متولد 73 ام :))

+

احسنت :))

منم همین حسو به تستش دارم ولی خب درباره برونگرا درونگرا شدنم درست میگه :))

نظرتم بگو
ته بابااا؟ گفتم نهایتا ۷۸/۷۷ هستی XD روحیه ات ابنطور میحورد خوشوقتم :)

متانویا ...

چشم گوش کردم حتما میگم نظرمو فعلا اسپاتیفایم چلمن شده :/

بخدا :))

روحیات هیچی ظاهر بی حجابم 9 ساله میشه :))

خواستی بگو آپلود کنم تو صندوق بیان و بفرستم برات
آخییی کیوتتتتت 😂😂😍😍😍😍خوبه هاا ولی 

متانویا ...

مرسی عزیزم دانلودش کردم :) خیلی آرامش بخشه

هر چی این سبکی باشه استقبال میشه :دی

یه بخشاییش نمیدونم کیه ولی صداش بهشتیه :دی

این نظر رو معمولا رو صدای جیهوپ میدم :دی

آره دیدی:) جالا یادم اومد آهنگی چه از بی تی اس چه گروه دیگه ای بهت میگم.
کاش بگی کدوم بخشش من راهنماییت کنم😂😂😂

متانویا ...

ثانیه ۳۳ تا ۴۹ 

۱:۳۴ تا ۱:۴۷

این دو قسمت صدای خواننده بهشتیه

ببین آهنگی که من دارم ۴ دقیقه و دو ثانیس
۳۳ تا ۴۹ اش جینه
اون بخشیمرکه گفتی بازم جینه ۹۹ درصد
ببینید کی از ووکال جین خوشش میاد اینجا 👀
متانویا ...

واسه منم تایمش همینه 

هق صداش خیلی محشره 

Epiphany و moon خپ تز جین گوش‌بده پس
متانویا ...

باشه ❤️😍

❤❤
متانویا ...

معتادم کردی خواهر :)))

.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan