Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

هارد عزیزم کوجایی:( (پیدا شد!)

  • ۱۹:۵۴

خبر کوتاه است و عر درار: نمیدونم هاردم کجاست 

.

 

آپدیت: پیدا شدددد

  • ۳۴
Dragon ‌ ‌

من فقط میدونم که تو کشوی لباسام یه چند تا هارده و چرا تو کشوی لباس؟ چون مثلا اینجوری از دستم در امان میمونند "|

وای منم قول میدم پیدا شد میذارمش تو کشوی لباسام فق پیدا شههه *خنده و گریه*
آقای همکار

منم هارد زیاد گم کردم :))

بدبخت میشم اگه پیدا نشه .
خب بعدش چه کردید؟
آقای همکار

بعد یکی دیگه گم کردم :))))))

 

 

+ ولی من همیشه هارد ها رو هدیه میگرفتم. هیچ وقت نمیخریدم.  برای همین کم توجه بودم بهشون و گمشون میکردم :))

خب چیز میزای توشن که مهم ترن :(
کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*

این بده....

.
یِگآنِه 猫

چند گیگ؟

البته هر گیگی باشع دردش زیادهTT 

من بیشتر میسوزونم گم نمیکنمXD

یادم نمیاد چند گیگ بود ولی ضبط شده دوره هاییی که شرکت نکردم و.. همه تو اونن و خیلی چیزای دیگه هق
چطوری میسوزونیی؟XDDD
یِگآنِه 猫

اخ این دردو من بارها تجربه کردممم منتها با همون سوزونده شدن که گفتمXD

نمیدونم والا چند وقت پیشم هارد کامپیوترم سوخت

و من نزدیک ۶۷۰ قسمت ناروتو

و ۷۰ قسمت مانستر

فصل دو کونوسوبا

و فصل دوم اسرافیل پایانی رو ندیده بودم و همش حذف شد :))))))))

تازه فیلمای اموزشیمم همش به فنا رفت:(

من مودمم سوزوندمXDDD

وای شتتت انیمه های بی نوا:(((((((
670 قسمت ناروتو برگام 
دست به سوزوندنت خوبه *خنده خنده خنده* 
یِگآنِه 猫

انقد اشکی شدم

ولی باز نامحدود خریدم دانلود کنمXDD

 

اره بابامم هی میگه هر ماه من فقط وسیله ها ک تو سوزوندیو درست کنمXD

من بودم قیدشو میزدم میگفتم قسمت نبود XDDDDDD
عزیزم XDDD
یِگآنِه 猫

کجا بود هاردت؟ XD

تو کمد دیواری تو یه پاکت TT  مامانم پیداش کردد
یِگآنِه 猫

خب بازم خدا رو شکر :"""

مامانا توی پیدا کردن اشیای گمشده خیلی خوب عمل میکنن لنتیاXD

وای آره از جاش پاشد رفت پیدا شد کار خدااا XDDD 
بوس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan