Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

یکم غر غر

  • ۱۶:۴۱

دلار شده نزدیک 37 تومن و هر بار که رفته بالا مگه نهایتا چقدر اومده پایین؟؟ (بر فرض اگه بیاد!!) 

اتفاقا هفته پیش سر یکی از کلاسا یکی از استادامون درباره ونزوئلا صحبت میکردن..میگفتن دلار نیست تو کشورشون، کش ندارن اگه بخوای پولاتو منتقل کنی یه کشور دیگه نمیتونی عملا پولاتون گیر میکنه اونجا!!  یه دست به افتخار مسئولین کشور بزنیم که با قدرت به سمت ونزوئلا شدن پیش میبرن مارو :) یعنی هیچ کاری بلد نیستن جز بدبخت کردن ما آفرین بهتون خیلی خاک بر سرید بیاید مدال عن رو بگیرید.

مردم هم که میخوان لخت شن فقط در جریانید که؟! 

یعنی اگه حداقل وضع اقتصادی مردم خوب میبود به اینجاشون *اشاره به گلو* نمیرسید بلاخره با چیزای دیگه یه جوری کنار میومدن وقتی یکی از همه طرف فشار بخوره یه لگد میزنه به صندلی دیگه!! وگرنه کسی مرض نداره زندگی عادیش رو مختل کنه عمرشو هدر بده که بلکه نسل های بعدیش بتونن خوب زندگی کنن!

دوستم (که اونم مثل من اونطور مذهبی نیست) میگه من همیشه باور دارم خدا هوامو داره..منم همینطور و امیدوارم چیزی که به نفعمونه رقم بخوره. 

  • ۲۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan