Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

تا حالا شده؟

  • ۱۹:۲۰

تا حالا شده یه چیزیو خیلییی بخواید؟ بعد به دلایلی براش اقدامی نکنید؟ چون من هم همینطوررر

  • ۳۶
Ahoura Kanashiii

کل زندگی من بر همین منوال میچرخه 😂

خب آدم سرخورده میشه خسته شدم:(
*pat*
نیلو :)

ارههه

تا دلت بخواد :(

قلبم شکست :( *دست رو شونت گذاشتن*
میکآسآ 猫

من ب دلیل گشادی اقدامی نمیکنم...

Xd

فرقی نداره اینم دلیله و قبوله *دست رو کلت کشیدن* XD من خیلی جاها چون ترسوام و از شکست میترسم کاری نمیکنم (لوزر هم خودتونید)
میکآسآ 猫

منم فک کنم واسه همون شکست عه که گشاد میشم و تلاش نمیکنم "-"

فدا سرمونTT

درست میشیم ما هم *اشکمو از گوشه چشمم پاک کردن*
Donya Dev

افسردگیه عزیزم!

حالا بیا مقاومت کنیم که نه نیستیم:)

مگه اینکه خشم بیاد اتیشتو روشن کنه😂

(یاد اون اهنگه افتادم... که میگفت

نه دیگه نه من نه تو دیگه....

-_-

شت بد شد :)
🤣🤣🤣🤣🤣🤣چرا یاد اون افتادی
Donya Dev

چون یاد اون بخشش افتادم میگه...

میخوام اسمتو فراموش کنم، آتیشتو خاموش کنم... :)))

خیلی ضایع و تو حافظه برو بود

🤣🤣🤣🤣🤣
آهنگای ضایع بیشتر تو ذهن میمونن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan