Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

قضیه شکل اول شکل دوم

  • ۲۳:۱۱

مستند قضیه شکل اول شکل دوم رو به پیشنهاد یکی از دوستانم دیدم.

یه فیلم ساختگی  درباره معلمیه که داره درس میده یا بهتر بگم رو تخته داره چیزی میکشه و وقتی روش به تختس یکی از بچه ها شیطنت میکنه رو میز میزنه. این معلمه هی برمیگرده صدا قطع میشه باز برمیگرده شروع میشه تا عاصی میشه میگه دو میز آخریا میگید کی بود یا یه هفته نمیتونید بیاید سر کلاس و پایانش دو حالت داره: یکی اینکه یکیشون بعد چند روز لو میده کی بوده و یکی دیگش اینکه یه هفته تمام هیچی نمیگن بعد میرن سر کلاس. حالا اینو میذارن برای افراد سرشناس اون موقع و مقام دارا کسایی مثل مسعود کیمیایی (فیلمساز)، ابراهیم یزدی (وزیر امور خارجه وقت)، پدر چند تا از بچه ها و.. نظراتشون رو که برگرفته از اندیشه های اون زمان و عقاید شخضیشون هست رو بدون سانسور و بی طرفانه نشون میده. 

اسپویل:

بعضیا موافق و بعضیا مخالف بودن، نظرات و دلایلشون برام جالب بود مخصوصا اینکه یکیشون میگفت از زمانی که پلیس امنیت اخلاقی اومد رو کار مردمو تشویق میکرد لو بدن همو یا اینکه یکیشون میگفت مقصر بچه نیست مقصر معلمه که اونو قرار داده تو این موضع یا اینکه یکیشون میگفت ضرر لو دادنه بیشتر منفعتشه یا خانومی بود که میگفت از اتحاد بچه ها تو چیزای بهتری میشه استفاده کرد یکی هم میگفت اتحادشون درباره یه کار ضد ارزشه و این داستانا. پدر بچه ها دوتاشون میگفتن نه باید لو بد نبرن بشینن سرکلاس. 

پایان اسپویل

یک جا خونده بودم مثل اینکه نمیذاشتن پخش بشه این مستند و خیلی سال بعد پخش شده شما میدونید چیزی ازش؟ من خیلی خوشم اومد ازش. آخه میدونید من سال دوازدهمم رفتم یه مدرسه جدید و چون قیافم به بچه مثبتا و درسخونا میخوره ناظمش اومد گفت استادا تعریف کردن درسخونی و از اینج ابه بعدش دقیق یادم نی فقط به زبون خودمونی گف بیا آنتن شو منم برگام ریخت گفتم من نمیشناسم بچه هارو XD هنوز پشیمونم چرا یه چیز کوبنده نگفتم بره خونشون XD 

  • ۴۰
زری シ‌‌‌

یادمه راهنمایی یکی بچه ها اومد گفت من انتن معاون هستم و لطفا انقدر سر و صدا نکنین ، چون اگه اسم هیچ کسیو ندم یه نفر دیگه انتن میشه XD

اصلا همبستگی مون اون موقع خیلی خوب بود لانصب ، همه کلاسا انتن داشتن ، کلاس ما نداشت :)))

آقا بذارید از همینجا دست بزنم براتون XD آخه نخاله همیشه پیدا میشه اینکه کلاستون نداشته ینی به قول بابام دمتون ایول XD
آقای همکار

روزی روزگاری اگر وقت داشتم  این مستند رو باید ببینم. ولی ای کاش از موضوع بهتری و ای کاش از نفرات مهمتری برای مستندش استفاده میکرد و وقت و هزینه بیشتری برای بهتر شدنش میذاشت.

 

+ اهل فیلم و موسیقی و این چیزها نیستم ولی دیدن بخش هایی از این مستند بخصوص جاهایی که افرادی مثل ابراهیم یزدی نظر میدن میتونه جالب باشه برای همین اگر وقت بشه قطعا اون بخش ها رو میبینم.

کلا 47 دقیقست ببینید حتما بعدم بیاید نظرتونو بگید
زری シ‌‌‌

اخه کلاس هفتم یکی بود که حدس میزدیم نخاله باشه ، انقدررر بچه ها شدید بایکوت کردن که دیگه کسی به انتن بودن فکر نکرد XD

مثلا کلاس هفتم یواشکی موبایل میاوردن ، هشتم و نهم دیگه من و تو نداشتیم موبایل بود که همه جا پیدا میشد . تازه موقع گشتن معاون خبرا زود تر بهمون میرسید میومدن تو کمد من چیز میزاشونو قایم میکردن (چون من خیلی مثبت اینا به نظر میرسیدم معاون چک نمیکرد منو :)

وایییی XDDDD دمت گرممم 
منم چیزی بشه دوستم منو اول میفرسته جلو ببینیم چه خبره میگه مثبت به نظر میای *خنده خنده*
احسنتتت بچه ها باید اینطوری اتحاد داشته باشن چیه نخاله اسکلا میرن لو میدن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan