Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

Never grow up

  • ۱۳:۲۲

بانو چانمینا‌ یه آهنگ خیلی قشنگ داره به نام never grow up. وقتی داشتم تو اسپاتیفایش میچرخیدم دیدم این آهنگ-اگه اشتباه نکنم- جزو آهنگ های معروفش بود. اولش فکر کردم درباره اینکه آدم دلش نمی‌خواد بزرگ شه و این حرفاس برای همین دانلودش کردم و بعد خوندن معنیش یکم خورد تو ذوقم ولی یکم بعدش عاشقش شدم! 

وقتی که داشتم فکر می‌کردم که باید از گذشته بیام بیرون (چون خاطرات خوبم بیشتر حکم pain رو دارن برام و ناراحتم که چرا گذشتن و این حرفا) و خداحافظی کنم ازش این آهنگ داشت پخش می‌شد اصلا حس و حال کسی رو که قراره از یکی که دوستش داره ولی مجبوره جدا شه رو داشتم 😂

خلاصه که این آهنگ جون می‌ده برای غروب/شب‌هایی که نشستی اینجا و یه نسیم خنک هم میزنه به صورتت...

 

 
bayan tools ChanminaNever grow up

دانلود موریک

  • ۲۷۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan