Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

PERMISSION TO DANCE ●

  • ۲۳:۲۴

حستون به این اهنگ چی بود؟ برای من غافلگیر کننده بود

سبکش، لحنش، اینکه توش همه ووکال بودن، اینکه فضای شادش دوم دومی نبود، آروم بود و خلاصه تفاوتش برام جالب بود. کلا ام ویش حس شادی داشت قبول دارید؟ اون بچه هایی که از همه نژادی بودن،توجهشون به شغلایی که در دید جامعه کم اهمیت هستن و به خاطر کرونا آسیب زیادیم دیدن، زبان  اشاره لباسای باحالاشون و...:) 

اجازه بدید قربون یونگی قند عسل برم TT اصلا کلا من ایشون رو می‌بینم چشمام قلبی می‌شن 🥺 اصلا می‌دونید دیدن قیافه شاد و خندان بنگتن تو ام ویا برای من یه چیز دیگس:) 

اونجاش که می‌فرمان:

Let's break our plans~
And live just like we're golden
~ And roll in like we're dancing fools

از پارت های مورد علاقه منه. 

از اونجایی که وی دونت نید پرمیشن تو دنس و این حرفا اگه میخواید برای دقایقیم که شده پلناتونو بهم بریزید و برقصید [اینجآ] بیاید و خودتونو تکون بدید

لازم به ذکره که اینجا به مدت سه روز با آهنگ مذکور پایکوبی و بزن و برقص داریم پس لبخند فراموش نشه 😚

 

.

  • ۸۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan