Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

I want to be a cat

  • ۰۲:۱۰

بله من خیلی گربه ها رو دوست دارم. ولی راستش دلمم میخواد خودم یه گربه باشممم! بیاید از دید‌گاه گربه ها نگاه کنیم: 

من یه گربه نرم و مایع (میدونید دیگه چرا به گربه ها میگن مایع D: ) هستم که صاحبم عاشقمه، منو pat می‌کنه، تازه منو بذار خونه اگه گفتم چرا منو نمی‌بری بیرون؟! خلاصه که خیلی گوگولیم. حالا از این قسمتش که وقتی گربه هستی انگار شاهی صرف نظر می‌‌‌کنم😂

ولی می‌دونید اگه دلم میخواست گربه باشم حتما حتما می‌خواستم خودم صاحبمو انتخاب کنم. (واقع بین باشیم من که از اولش گربه نبودم پس اختیارات انسانی دارم هنوز عه 😑☝️). دلم میخواست حتما حتما از نژاد مین کون باشم. حس می‌کنم فقط اونطوری می‌تونم اونی که دلم میخواست صاحبم باشه قبولم کنه! 

الان یاد اون انیمه افتادم اسمش یادم نیست ولی دختره یه ماسکی رو از یه گربه عجیب گرفت که وقتی می‌زدش گربه می‌شد و می‌رفت پیش پسری که دوسش داره. می‌بینید گربه بودن چه خوبه؟ 

تازه من بهتون قول می‌دم که از اون گربه های مهربون بشم :)

  • ۹۳
ilya _h

من احتملا می شدم از اون گربه هایی که انگاری همین تازگی ها از مصر باستان اورده نشون به زمان حال 

همیشه خسته و مغرور و طلبکار :)))

فکر کنم نژاد پرشین می‌شدی شنیدن خیلی مغرور و اصیل و این حرفان ارباب وار رفتار می‌کننD:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan