Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

یه قسمت جدید

  • ۰۱:۲۶

تصمیم دارم این پایین یه قفسه اضافه کنم تحت عنوان کاوش در رشته ام یا مثلا چیزای کاربردی یا همچین عناوینی برای مواقعی که یه مطلبی راجع به رشته ام می‌شنوم که فکر می‌کنم مفیده یادداشت کنم تا هم بقیه استفاده کنن هم اینجا از فضای هیچی نداشتن دربیاد. 

لازم دونستم اضافه کنم که من نه علامه دهرم نه فعلا کاره مهمی در حسابداری و چیزایی که می‌شنوم رو می‌نویسم و یه جورایی بیشتر جنبه دفترچه یاد داشت خواهد داشت برای خودم که حالا کسیم خواست نگاه کنه. پس اگه چیزیش اشتباه بود ممنون می‌شم بهم بگید یا اگه اطلاعات بیشتری می‌دونید باهام درمیون بذارید.

خب پس بذارید توصیف کنم :

تقریبا قسمت انتهایی محوطه، کتابخونه جمع و جوره. یه قفسه از این کتابخونه مربوط میشه به مطالب یا نکات کوچیک/ مفیدی که از رشتم کسب می‌کنم. (رشته ام حسابداریه). بشینید رو چمنا و در حالی که بوی خوش گل مریم به مشامتون می‌خوره، یه نگاهی بهشون بندازید :) (اگه هم رشته ای هستیم البته!)

  • ۷۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan