Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

درسی که هنوز درس نشده

  • ۰۴:۰۸

من میام با ذوق و شوق راجع به study room ها و سرور هایی که تو دیسکورد هستن و کانال های تلگرامی که ازشون می‌تونی انگیزه بگیری صحبت می‌کنم و واکنشی که دریافت می‌کنم : 

بله دقیقا! هیچی! 

خلاصه که چیزهایی که می‌دونید رو برای ۱. مشتاقان دونستنش ۲. کسایی که فکر می‌کنید ماست نخواهند بود بگید! 

یعنی بارها برام پیش اومده یه چیزی رو فهمیدم اومدم گفتم بهشون یا یه آهنگی رو خوشم اومده فرستادم بعد بعدها دنبال اون چیزی که فهمیدم بودن یا یکی دیگه آهنگهرو فرستاده به به و چه چه می‌کنن!!! شما بگید بچه ای ولی من حرصم می‌گیره که بهم گوش نمی‌دن.

من باز هم از فردا نفس عمیق می‌کشم و با روش چیز جالبی فهمیدی سریع برو بگو می‌رم جلو و منتظر سیلی های بیشتری از زندگی می‌مونم تا بفهمم به نصیحت خودم عمل کنم. 

  • ۸۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan