Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

مای هیرو آکادمی

  • ۱۵:۴۱

اگه مای هیرو بدون نشون دادن دوستی و همکاری دکو و کاچان (دیدید چطور میگه کاچّان؟ خودااا) تموم بشه سر به بیابون می‌ذارم. تازه میخوآم شاهد به هم رسیدن دنکی (درست گفتم اسمشو)؟ و جیرو هم باشم 🤧

آقا ولی آل مایت به وضوح کلاس  A رو بیشتر دوست داره ها! یکم دلم برای کلاس B می‌سوزه. تازه به نظرم این انیمه پتانسیل اینو داره که رو تقریبا تک تک بچه ها یه تمرکزی کنه و در کل کلی جا داره برای قسمتا و فصلای بیشتر. 

اگه تو این دنیا میبودین دلتون میخواست کوسه اتون چی باشه؟ من خودم هنوز بهش فکر نکردم کامل ولی چون آدم ترسواییم احتمالا نمیخواستم تو رشته قهرمانی باشم دلم میخواست اون یکی رشته برم. اگه قرار بود شخصیتم عوض بشه اونوقت دلم میخواست تو رشته قهرمانی باشم. تازه احتمالا رو کیریشیما یا دنکی کراش میزدم😂 (بعد از سان شاینمون البته ^-^) 

  • ۴۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan