Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

کانجورینگ 3

  • ۱۷:۱۶

فکر کنم دو روز پیش با خواهرم دیدیمش. من یک و دوش رو قبلا دیده بودم و اون موقع بیشتر می ترسیدم تا الان. ولی خوب بود! ما فیلم راخبه رو هم دیده بودیم و این نسبت بهش خیلی بهتر بود خیلییی! ولی در کل فیلمای ترسناک تو سن پایینتر بیشتر می تونه بترسوندت تا الانا ولی حالم جا اومد با دیدنش.

تازه بعدش رفتم سرچ کردم ببینم می تونم فیلمای مربوط به جنگیری و... واقعی اد و لورن واقعی رو پیدا کنم یا نه بعد تو یوتوب یه فیلمی بود که لورن خدابیامرز وقتی زنده بود کلکسیون وسایلی که جمع کرده بودن رو نشون می داد بعد رسید به یه عروسکی (فکر کنم آنابل بود) گفت من که نگاهش نمی کنم (منظور خیره شد بود) ولی فیلمبردار قشنگ دوربین رو نگه داشت جلوی صورت عروسکه :| کامنتاش عالی بودن نوشت هبودن خدا من و همه کسایی که این فیلم رو دیدن حفظ کنه و... 

هیچ چیزی راجع بهش نمی گم نه خلاصه نه اسپویل فقط امیدوارم سری فیلمای بیشتری ازش ساخته بشه :)

  • ۳۲
98شیر

سلام

 

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan