Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

Here I am

  • ۰۴:۰۵

 

مثل کسی که تو تله کابین سوار شده اما هنوز ننشسته و تله کابین شروع به حرکت کرده، منم همینم تو زندگیم!!

 

 
bayan tools Fujii KazeGrace

دانلود موزیک

 
  • ۱۷۵
**Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

ولکام

مرسی :)
ویلی ونکای خسته ッ

من از یه سوراخ ناشناخته که یهویی توی زمین کتابخونم باز شد اومدم اینجا!!

سلام!!

*ذوق مرگ* خوش اومدی!سلامممم 
ویلی ونکای خسته ッ

وبلاگت دو ماهشه ؟ تقریبا هم سن و سال وبلاگ منه ، من تازه سه ماهه شدم

از نوشته هات خوشم اومد! قشنگن!!

سلام بسی مچکرم😍 اره تازه به دنیا اومده بچم  UwU 
منم از وبت خیلی خوشم اومد وقتی دیدمش:)
Nobody -

چقدر کیوتتت قلصمصلقصلمصق

بسی خوشحالم که اینجارو پیدا کردم :)))

قربونت🥺🥺
ilya _h

عه تو هم مثل اینجا تازه واردی :)

سلام 

سلامم:) بله 
اسمعیل قربان دوست

سلام بزرگوار ما در زمینه تولید و فروش محصولات دکوری فعال هستیم و دو سایت قدرت مند با بازدید روزانه بالای 1000 نفر بنده علاقه مند به تبادل تبلیغاتی از طریق ریپورتاژ آگهی هستم با وبسایت شما اگر تمایل دارید با بنده تماس بگیرید.به این صورت که شما یک مقاله از وسایت بنده رو در وبلاگ زیباتون قرار بدید و لینک سایت مارو بگذارید. در عوض ما به مدت یک ماه نام وبلاگ تون رو در بخش پیوند ها قرار خواهیم داد تو رتبه وبلاگتون تاثیر فوق العاده ای داره

http://acdecor.ir

استیص‍ ‍آل

زندگی همینه. نا پیشرفت میکنیم. من تازه چند ماهه که یادگرفتم با تکونای تلکابین کله پا نشم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan