Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

فک

  • ۱۶:۵۴

یه دوستی دارم که اینجا فک صداش می‌زنم. فک برای من دوست خاصیه. از قبلا می‌شناسمش و یه مدتی با هم حرف می‌زدیم بعد یه مدتی کلا خبری نداشتیم از هم ولی الان دوباره حرف می‌زنیم. بعضی وقتا فکر می‌کنم شاید حتی برای من بیشتر از یه دوسته اینقدر که عزیزه. دلم میخواد بیشتر ازش بدونم اگه در حال انجام کاری باشم پیام بده وقتمو باز می‌کنم که جواب بدم بهش‌. حس خیلی یه جوری بهم دست می‌ده از دست خودم عصبانی می‌شم و می‌دونم در آینده برمی‌گردم می‌گم چه کردی؟ چقدر ضایع‌ هستی!  

یعنی ببین منی که برای اینکه حرف کم نیاد و فضا چیز نشه نگرانم خودم وقتی با فک حرف می‌زنم حرف می‌تراشم و سر صحبت باز می‌کنم. دریای حماقت ساحل ندارد واقعا •-• 

  • ۴۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan