Dummy

یه خلوت دنج که من نشسته ام وسط و وراجی می‌کنم!

یه غر کوچیک

  • ۱۲:۴۴

دوره ها یا وبینار هایی  که به دبیر جدید انجمن پیشنهاد دادم همشون برگرفته از نیازهای خودم و قطع به یقین بقیه بود. ولی گویا به جاش تصمیم گرفتن دوره آموزش ساخت قالب پاورپوینت در فوتوشاپ برگزار کنن :) کیل می :) 

یعنی اگه شروع کنه ایده جدیدمو ها چقدر عالی میشه. اما همش منتظر تایید استاد مشاور انجمنه که ایشونم دیر به دیر جواب میدن:| انقدر حرص خوردم که نگید و نپرسیییید. برا ارشد برم دانشگاه دیگه ای خودم میرم تو انجمن علمیشون و ایده هامو عملی میکنم. از اینا بخاری بلند نمیشه!!

میدونید چیه اصلا دوستان نیاید هر چی دارید رو بگیرد به بقیه تا وقتی که لازم نداشتن...قدرتونو نمیدونن!

  • ۵۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan